Overslaan en naar de inhoud gaan

Compliment, tip of klacht

Het Erfocentrum vindt het belangrijk om je de juiste informatie te geven en je vragen te beantwoorden. Als je daar tevreden over bent, horen we dat graag. We zijn altijd blij met een compliment! Maar misschien heb je een tip voor ons of heb je een klacht over onze dienstverlening. Ook je tip of klacht stellen we op prijs. Daarom hopen we dat je je tip of klacht doorgeeft. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Compliment?

We zijn altijd blij met een complimentje. Ben je (heel) tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons vooral weten!

Tip of klacht; via de mail

Voor het melden van je tip of klacht hebben we een regeling. Je kunt je tip of klacht sturen naar: tip_klachtaterfocentrum.nl.

In ons privacy statementĀ staat hoe wij je gegevens verwerken en wat je rechten zijn. Het Erfocentrum gaat zorgvuldig om met je tip of klacht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om te laten weten hoe we je tip of klacht zullen behandelen.

Wie behandelt je tip of klacht?

Onze kwaliteitsfunctionaris behandelt tips en/of klachten. Alle klachten melden we ook aan de directeur en aan het bestuur van het Erfocentrum.

Hoe wij tips en klachten behandelen, staat in dezeĀ regeling.